Да бъдете част от консултантския елит! Защо не? Обучение „Как да се сeртифицирам като СМС“

Квалификацията „сертифициран управленски консултант“, на английски език „certified management consultant“ или CMC, е глобален еталон за компетентност, обективност, независимост и професионализъм в управленското консултиране. Като притежатели на квалификацията СМС консултантите стават част от общност от доказани професионалисти, която способства за обмен на ценни знания и опит. Как можете да станете...

Продължи да четеш

Бизнес среща и празнично настроение

В края на 2021 година, но с поглед към бъдещето имаме удоволствието да Ви поканим на присъствена среща при спазване на всички противоепидемични мерки. Нови перспективи за управление на консултантската фирма Заповядайте на първото издание от поредицата на БАУКО „Нови перспективи за…“, която ще даде възможност на утвърдени консултанти и...

Продължи да четеш

С БАУКО на живо онлайн

Заповядайте на среща „на живо онлайн“, която БАУКО организира в подкрепа на активната комуникация и сътрудничество между членовете в условията на ограничения, наложени във връзка с пандемията. Във фокус ще бъде новата ни инициатива „Управленското консултиране на бъдещето“. Регистрация за участие можете да направите през този линк. Събитието е само...

Продължи да четеш

Непрестанната трансформация на управленското консултиране

Осмата годишна конференция за СМС на Международния съвет на управленските консултантски институти (ICMCI) ще проведе на 14 октомври от 12:00 до 17:30 часа под знака на неспирните промени в управленското консултиране. Събитието е изцяло онлайн и е разделено на четири компонента: История за успех в процеса на бизнес трансформация, разказана...

Продължи да четеш

Предоставяне на високо качество и изграждане на доверие: акредитирано обучение по ISO 20700

Имаме удоволствието да Ви представим информация във връзка с предстоящото обучение, организирано от БАУКО и акредитирано от ICMCI. ISO 20700: Указания за консултантски услуги за управление има за цел да помогне на доставчиците на услуги по управленско консултиране и техните клиенти да подобрят прозрачността и разбирането на консултантските ангажименти, за...

Продължи да четеш

Уебинар: Как да печелим нови клиенти

Умението за продажби е ключов елемент за развитието на всеки бизнес, но кои са спецификите му от гледна точка на управленските консултанти? Уебинарът „Как да печелим нови клиенти“, организиран от ICMCI на 23 юни 2021 г. от 17:30 часа, ще даде насоки за успешен реализиране на успешен маркетинг и продажби...

Продължи да четеш

Уебинар: Как да изградим стратегия за дигитален маркетинг

Концепциите на съвремието неизменно съдържат „дигитален“ в себе си. Какво обаче представлява дигиталният маркетинг, кои са основните канали и какви съвременни способи можем да използваме, за да изградим стратегия конкретно в сферата на управленското консултиране? Отговорите на тези въпроси ще научите от специалния уебинар „Как да изградим стратегия за дигитален...

Продължи да четеш

Среща на Европейския хъб на ICMCI: Готови за бъдещето?

На 14 юни 2021 г. (понеделник) Европейският хъб на ICMCI ще проведе традиционната си среща онлайн под мотото „Готови за бъдещето?“ от 17:00 до 20:00 часа. Управленските консултанти ще обсъдят добри практики от професионални институти в целия свят, като във фасилитирана дискусия ще генерират и обменят идеи за бъдещата работа. Акцент...

Продължи да четеш

Международен ден на консултанта

На 10 юни 2021 г. (четвъртък) Международният съвет на управленските консултантски институти (ICMCI или CMC Global) отбелязва Международния ден на консултанта със специална онлайн сесия, която за удобство на консултантите по света ще има две идентични издания от 10:00 часа и 19:00 часа. Под мотото „Върхови постижения в управленското консултиране: от професия...

Продължи да четеш

Онлайн уъркшоп „Технологиите и бъдещето на консултантския бизнес“

Новите технологии и анализите на данни безспорно предоставят изключителни възможности за развитие на консултантският бизнес, но дали консултантите са готови за тях и как биха могли да извлекат максимална полза от иновациите? Отговорите на тези и други въпроси можете да чуете на онлайн уъркшоп „Технологиите и бъдещето на консултантския бизнес“...

Продължи да четеш