Как да се настрои бизнесът за навлизането на поколението Z? И какви всъщност са представителите на това поколение, с които трябва да се съобразяват компаниите? Отговорите търси Любомир Гетов, СМС и ръководител на „Анадър Пойнт Адвайзърс”, в предаването „Business Daily“ на ТВ „ЕВРОПА.“
Поколението Z обхваща родените в периода от 2001 до 2016 г. или, с други думи, хората, представляващи „близкото бъдеще“ на бизнеса. Те вече навлизат активно в социалния и икономическия живот на света, като стават определящ фактор за развитието на стоки и услуги, както и за еволюцията на самите модели на бизнес. Така, компаниите трябва да се настроят към поколението Z, за да могат да продължат съществуват.
Поколението Z: първото напълно цифрово поколение, израснало с телевизионни герои и изцяло глобални модели за подражание, съсредоточено върху собственото си благополучие. С клипово мислене и кратък диапазон на съсредоточаване.
С какво още се характеризират представителите на поколението Z и какво означава това за бизнеса, вижте от Любомир Гетов в участието му в ТВ „ЕВРОПА“.