Уебинар: 19 стратегии за маркетинг на съдържанието

За събитието

  • вторник | 09.07.2019
  • 20:00
  • Онлайн

Имаме удоволствието да Ви представим събитие на партньорска организация на БАУКО – СМС Канада – уебинар на тема: 19 стратегии за маркетинг на съдържанието

Защо сега?

Фирмите навсякъде по света продължават да инвестират в красиви уебсайтове, блогове и социални платформи. За съжаление, ако дизайнът им от самото начало не се прави с оглед на стратегическия маркетинг, най-често потенциалните потребители дори не ги виждат. Уебсайтове буквално потъват в океана от почти 2 милиарда активни уебсайта в пространството.

На уебинара ще бъде обсъден социалния маркетинг през призмата на:

  • Ефективна социална основа
  • Стратегии за съдържание
  • Фунията на продажбите

За всеки от компонентите е необходима различна тактика. На разположение са и различни инструменти, които варират от софтуер, който открива фирми и хора с определени профили, до създаването на съдържание, което привлича клиенти към социалните медии.

Защо за консултанти?

Непрестанните промени чертаят нови хоризонти за управленското консултиране. За първи път в историята бизнесът е пренаситен от медии и консултантите трябва да съобразят своите стратегии, за да съумяват да отговарят на потребностите на своите клиенти и да намират нови ангажименти.

Стратегическите инициативи изискват тактики, които надхвърлят обикновеното публикуване на информация, харесване или споделяне на съдържание. Ангажираността трябва да води до резултати и консултантите се нуждаят от обхватни планове за това да:

  • Отличат своя бранд и бъдат конкурентоспособни
  • Анализат какво правят другите
  • Достигат потенциални клиенти с помощта на комбинация от онлайн и офлайн техники
  • Предлагат неустоимо съдържание, разработено с оглед на маркетинга от самото начало

Как да се включа?

Вижте повече и как да се регистрирате на уебсайта на СМС Канада.