Event details
- вторник | 09.07.2019
- 20:00
- Онлайн
Имаме удоволствието да Ви представим събитие на партньорска организация на БАУКО – СМС Канада – уебинар на тема: 19 стратегии за маркетинг на съдържанието
Защо сега?
Фирмите навсякъде по света продължават да инвестират в красиви уебсайтове, блогове и социални платформи. За съжаление, ако дизайнът им от самото начало не се прави с оглед на стратегическия маркетинг, най-често потенциалните потребители дори не ги виждат. Уебсайтове буквално потъват в океана от почти 2 милиарда активни уебсайта в пространството.
На уебинара ще бъде обсъден социалния маркетинг през призмата на:
- Ефективна социална основа
- Стратегии за съдържание
- Фунията на продажбите
За всеки от компонентите е необходима различна тактика. На разположение са и различни инструменти, които варират от софтуер, който открива фирми и хора с определени профили, до създаването на съдържание, което привлича клиенти към социалните медии.
Защо за консултанти?
Непрестанните промени чертаят нови хоризонти за управленското консултиране. За първи път в историята бизнесът е пренаситен от медии и консултантите трябва да съобразят своите стратегии, за да съумяват да отговарят на потребностите на своите клиенти и да намират нови ангажименти.
Стратегическите инициативи изискват тактики, които надхвърлят обикновеното публикуване на информация, харесване или споделяне на съдържание. Ангажираността трябва да води до резултати и консултантите се нуждаят от обхватни планове за това да:
- Отличат своя бранд и бъдат конкурентоспособни
- Анализат какво правят другите
- Достигат потенциални клиенти с помощта на комбинация от онлайн и офлайн техники
- Предлагат неустоимо съдържание, разработено с оглед на маркетинга от самото начало
Как да се включа?
Вижте повече и как да се регистрирате на уебсайта на СМС Канада.